lunes, 17 de agosto de 2015

6 hores viatjant per dintre d'una província

Ahir al matí ens vam despertar molt aviat. Després vam anar amb furgoneta cap a una oficina de Han Travel (Han Travel és l'agència amb què viatgem). Allà vam pagar. Tot seguit vam agafar un autocar. Al cap,d'una hora l'autocar va parar a una benzinera. Quan ja tots vam tornar a l'autocar, vam fer dues hores més de viatge cap a un poble. Jo vaig dormir les dues hores. Un cop al poble, vam acabar d'omplir papers i vam dinar. A continuació, vam anar a agafar una barca cap a Taman Negara.

Era molt llarg: durava 3 hores. Allà era impossible dormir perquè la barca feia soroll. Quan vam arribar al poble on ens allotjarem, ens van explicar una sèrie de coses i ens van portar a l'hotel.

Una hora després vam sopar i tot seguit vam anar a caminar a la jungla de nit. Per arribar al lloc, vam haver de creuar el riu. L'excursió era curta, però ens vam parar a mirar animals amb les llanternes.

Vam veure : escorpins, aranyes, serps, cent peus, cucs i bitxos pals. L'últim animal que vam veure era un cérvol a l'Observatori. Al final vam tornar a creuar el riu i ens en vam anar a dormir.