martes, 11 de agosto de 2015

Com pot aguantar encara?

Ahir al mati em vaig dutxat i vaig esmorzar pa amb melmelada i cereals. Despres vam pujar a la furgoneta del nostre guia Bon. Ell està aprenent castellà, pero ens parlava en angles. Ens va dir que fa 40 anys va haver-hi una guerra civil i que per aixo eren tan pobres.

Ahir tocava anar a Angkor Watt. Quan hi vam arribar, vam anar cap al temple d'Angkor. Veieu les tres torres a la foto?


Doncs son aquestes les de la bandera cambodjana. El temple es budista. Estava ple d'històries com el que pensaven que passava despres de la mort. Pensaven molt igual que els cristians: ells deien que anaven al paradís o a l'infern, depèn del que havies fet. Els que ho van construir pensaven que els ficaren en el paradís i ho van construir sense que ningú els pagues.


Quan vam acabar de la visita del temple, vam veure el Memorialim: allà on enterraven les cendres dels morts i una pagoda, que es on viuen els monjos.

Quan anavem a un altre temple, vam veure monos.

L'altre temple era mes petit, sobre la cara de Buda.


Despres de tot, ens van deixarà l 'hotel. Allà vam dinar i despres vam anar a fer-nos un massatge. Ens el feien els peixos.





Al final vam anar a sopar, jo vaig sopar pasta al pesto.


2 comentarios:

  1. Quin temple us va agradar mes, el gran o el petit? A el gran hi deixaven pujar gent a les torres, per fora, quan jo hi vaig ser, i això causava molts problemes perque es feien malbé!

    Els peixets fan pessigolles, oi? Aquí Leeds també ho podem fer

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Em va agradar més el gran. A mi no em van deixar pujar al pis de dalt, estava prohibit per a nens.
      Sí, els peixos fan moltes pessigolles!!!!

      Eliminar