jueves, 13 de agosto de 2015

El temple de Hollywood

Ahir al mati anavem a visitar un altre temple, pero al final vam anar a visitar el temple de Tap Rohm. Aquest temple surt a la pel.licula Tom Raider. Pels que no hagueu vist la pel.licula, us el descric: es un temple que va estar abandonat i el van descobrir fa poc. Amb el pas dels anys han anat creixent arbres a sobre les pedres i el mes impressionant es un que te l'arbre a dalt.


Despres vam anar al museu de la guerra. Com que havien tingut una guerra fa 30 anys, les armes eren com les que es fan servir ara (o gairebé). Algunes son les que van destruir a la guerra. Jo em vaig fer una foto aguantant armes.


Vam dinar a l'hotel i despres vam anar amb elefant. Era molt divertit. 



Amb L'Elefant vam pujar la muntanya. Allà dalt tothom feia cua per fer una foto d'Angkor des d'un temple. Vam pensar que no valia la pena i vam jugar a un parc amb troncs d'arbre.


Al final vam tornar a l'hotel i vam menjar granota (a l'Old Market) per sopar.

Marc



1 comentario:

  1. Aquest es l'altre temple que jo recordo! Es molt espectacular, oi?

    Is la granota era bona? Jo vaig menjar cucs de seda amb salsa quan hi vaig ser!

    ResponderEliminar