sábado, 15 de agosto de 2015

Les dues torres bessones més altes del món

Ahir al matí vam menjar l'esmorzar-buffet de l'hotel. Hi havia moltes coses. Després vam anar cap a les Torres Petrones. Són molt altes, uns 452 metres cadascuna.

Com que en son 2 iguals d'altes, han fet un pont en el pis 41 i 42 que les connecta. El pont té 2 pisos i el de baix és per a turistes (com nosaltres). El de dalt és per a treballadors.

Després vam pujar al pis 83 per agafar un altre ascensor cap a dalt. Un cop a l'Observatori del pis 86, vam veure gairebé tot Kuala Lumpur amb uns súper prismàtics que hi havia allà.

Quan vam acabar de visitar-les, vam anar a passejar per un parc. A continuació vam anar a dinar a un centre comercial. Després vam anar a la piscina de l'hotel. La piscina estava al pis 34 i des de dalt es veien bones vistes.

Cap al final del dia vam anar al gimnàs de l'hotel. Allà vam córrer a la cinta, pedalar i aixecar pesos de diferents maneres. També vam fer un circuit de Steps.

Finalment, vam sopar i ens en vam anar a dormir.