martes, 4 de agosto de 2015

Un dia semblant a un mes

Ahir, despres de despertar-nos, vam agafar dos autobusos fins a Vivo City. Llavors vam agafar el Monorail!!! Despres vam fer tota la línia groga fins a un jardí. Allà vam dinar.


Uns minuts despres vam anar cap al children's garden. Era una zona d'aigua. Allà vam estar moooltissima estona.


Hi havia moltíssims arbres, uns eren de mentida, els altres de veritat. Jo vaig veure un senyal de que creuen animals. Una miqueta despres, vam pujar a dalt d'un hotel, hi havia molt bones vistes.

Per exemple, vaig veure un camp de futbol flotant, com veieu a la foto (la foto l'he fet jo).



A la nit vam anar a sopar fora. Vam sopar en un lloc japonès. A mi m'encantava menjar amb els pals (xinos).


Tània 


No hay comentarios:

Publicar un comentario