viernes, 7 de agosto de 2015

Un dia completament inesperat

Ahir ens vam despertar tard perquè abans d'ahir (dimecres) havíem anat al Safari de nit. Quan ens vam despertar, ens van dir que anavem a un parc d'atraccions!!! Era d'Universal Studios i hi havia moltes atraccions.

Jo podia pujar a totes, pero a la Tània la vam colar a dues. Primer vam anar a l'àrea de Madagascar i vam pujar a un vaixell amb escenes de la pel.licula. Despres vam passar per l'àrea de Far Far Away i vam pujar a dues atraccions, una d'un drac vermell i l'altra de la torre del gat amb botes. Tota l'àrea estava feta per la pel.licula Shrek.

A les onze obrien l'àrea de Lost World de Jurassic Park. Allà vam pujar a totes les atraccions menys una de petits. Despres vam anar a l'àrea de la pel.licula El retorn de les mòmies. L'atracció estrella d'allà també es deia així.


A Sci-Fi City vaig pujar a una atracció and dos recorreguts, pero només em vaig atrevir al vermell. Com que plovia, vam anar a dinar a Nova York spaghettis amb carn. Despres vam veure un espectacle i a continuació vam pujar a les dues atraccions de Nova York. Com que encara plovia vam veure dues pel.licules curtes: Transformers i Shrek, eren en 3D i 4D. Al final vam anar a veure la reproducció de la pel.licula Waterworld com si l'estiguessin gravant.

Despres vam repetir 4 atraccions: el drac, la mòmia, el recorregut vermell i a Madagascar.

Les que em van agradar mes van ser el recorregut vermell i la mòmia, encara que hi havia molt de soroll.

Marc

No hay comentarios:

Publicar un comentario