miércoles, 12 de agosto de 2015

Tot sobre la muntanya sagrada Kulen

Ahir vam anar a Buda Temple.

Allà vam veure que si pujàvem ens havíem de treure les sabates. Nosaltres vam pujar-hi, el terra estava brutissim. Allà dalt vam veure molts diners. Els diners estaven per ajudar i per als monjos. Despres vam anar a les cascades. Jo em vaig banyar a les cascades mentre plovia.

Una estona despres vam anar a un temple. Aquell temple tenia mooolts anys, mes que Angkor!!! Es veia perquè estava molt mes destrossat.


Uns minuts despres vam tornar a l'hotel. Vam descansar una miqueta i vam anar a sopar.


Tània

1 comentario:

  1. Aques segon temple que veure anar a veure em sembla que també hi vaig ser jo, te arbres molt grans que han crescut per sobre les pedres i tot sembla ser part de la jungla, oi? Em va per pensar en la pelicula del Llibre de la Jungla, on viuen els monos i hi porten en Mogli.

    Tània, era calentona l'aigua?

    ResponderEliminar